Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.
2022 жылы мемлекеттік қызметтің 2 түрі көрсетілді, оның ішінде ақылы негізде 0 мемлекеттік қызмет, 2 тегін негізде.
№ |
Мемлекеттік қызмет атауы |
Мемлекеттік қызметтер саны |
1. |
Мектепке дейінгі ұйымдарға жіберу үшін мектеп жасына дейінгі балаларды (6 жасқа дейін) кезекке қою және жолдама алу мемлекеттік қызметін (бұдан әрі - кезекке қою жөніндегі мемлекеттік қызмет) көрсетеді. |
143 |
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
|
|
8. |
|
|
9. |
|
|
10. |
|
|
2022 жылдың қорытындысы бойынша көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны – 143, 2021 жылы- ____, оның ішінде:
- «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» арқылы-___, 2021 жылы- ____.
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабына сәйкес көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету талаптары мен тәртібі мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актімен айқындалады.
Барлық мемлекеттік мекемелерде көрнекі ақпараттары бар стендтер орналастырылған (ережелер, стандарттар, өтініштердің үлгілері және т.б.).
_____________ ресми интернет-ресурсында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімшесі жұмыс істейді, онда мемлекеттік қызмет көрсету ережелері орналастырылған.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.
«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде құқықтары,бостандықтары мен заңды мүдделері қозғалатын жеке және заңды тұлғалардың ескертулері мен ұсыныстарын есепке алу мақсатында жүргізіледі.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).
Мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мақсатында оларды көрсету сапасын арттыру бойынша бірқатар іс-шаралар өткізілді:
- 11 баннер орналастырылды;
- БАҚ-да ___ түсіндіру материалдары жарияланды (Instagram,Facebook әлеуметтік желілерінде - __1_);
- мемлекеттік қызмет көрсету мәселелерін қараумен Қоғамдық кеңестің _ дөңгелек үстелі, _ отырысы өткізілді.
Сондай-ақ, ________________ _ өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы бар, олар халықпен электрондық мемлекеттік қызметтерді алу үшін компьютермен, сканермен, принтермен, веб-камерамен, картридждермен жабдықталған.